Jesteś tutaj: Home Zapytanie ofertowe zapewnienie porządku publicznego podczas imprezy Dni Osieka 2017
Osiek Jasielski, 27.02.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Ochrona fizyczna mienia i osób oraz zapewnienie porządku publicznego
i bezpieczeństwa podczas imprezy masowej kulturalno - rozrywkowej
"Dni Osieka 2017"
1. Zamawiający:
Gminny Ośrodek Kultury w Osieku Jasielskim
38-223 Osiek Jasielski
Tel. 13 44 200 24, 604 699 700
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
NIP: 685-20-40-542
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna mienia i osób oraz zapewnienie porządku publicznego i bezpieczeństwa podczas imprezy masowej kulturalno - rozrywkowej "Dni Osieka 2017"
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania przedmiotowego zadania oraz dysponować służbą porządkową i informacyjną jednolicie umundurowaną, odpowiednio wyszkoloną i wyposażoną zgodnie z obowiązującym prawem.
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania planu zabezpieczenia imprezy masowej w 4 egzemplarzach, który stanowić będzie załącznik do umowy, wyznaczenia kierownika ds. bezpieczeństwa, zachowania przepisów ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych oraz innych aktów prawnych.
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 4 imprezy, które polegały na ochronie osób i mienia podczas masowych imprez plenerowych.
3. Miejsce i czas realizacji:
Miejsce realizacji zadania:
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Osieku Jasielskim
Czas realizacji zadania:
6 sierpnia 2017 r.
od godz. 14.00 do godz. 17.00 - 6 osób
od godz. 17.00 do godz. 1.00 - 48 osób
4. Sposób przygotowania oferty:
Zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1). Oferta sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, którą wraz z załącznikami należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej: „Ochrona osób i mienia podczas imprezy Dni Osieka 2017"
5. Kryterium wyboru oferty:
-cena brutto - 100%
- W cenie zawarte powinny być m.in. praca członków służby porządkowej i informacyjnej, środki łączności, przygotowanie planu zabezpieczenia imprezy masowej, transport i pozostałe sprawy wymagane zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych oraz innymi przepisami.
Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i najbardziej ekonomiczną.
6. Miejsce i termin składania oferty:
Ofertę należy dostarczyć na piśmie na adres: Gminny Ośrodek Kultury w Osieku Jasielskim,
38-223 Osiek Jasielski
w terminie do dnia 15 marca 2017 r. do godz. 14.00.
7. Zapytania o przedmiot zamówienia:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
Antoni Marchewka (Dyrektor GOK) - tel. 13 44 200 24 lub 604 699 700